Brief over een slimme meter ontvangen?

Is er ook op uw deurmat een brief gevallen van netbeheerder Liander? De brief is verstuurd aan alle inwoners van Overbetuwe. Liander zou graag uw oude energiemeter vervangen door een moderne, slimme meter. De vervanging is gratis en u kunt zelf een afspraak met Liander inplannen. Woningstichting Heteren heeft niets met de energiemeter te maken, deze is eigendom van Liander. Wilt u meer weten over de slimme meter en waarom Liander de meter wil vervangen, kijkt u dan op de website van Liander.

U beslist zelf of u de oude energiemeter laat vervangen door een nieuwe, slimme meter. U maakt hierover ook zelf afspraken met Liander, niet met ons. Wij raden u aan om de slimme meter te laten plaatsen. Op dit moment is het gratis. In de toekomst kan het wellicht verplicht worden door de overheid en dan kost het u mogelijk geld. Wij denken daarom dat het nu laten plaatsen van een slimme meter een slimme keuze is.