Energiedisplay lenen?

Meten is weten! Wilt u meer inzicht in uw energieverbruik?

Door de hoge energieprijzen zijn de zorgen van veel van onze huurders gestegen. Woningstichting Heteren begrijpt dit heel goed. Om deze reden hebben wij energiedisplays aangeschaft die wij uitlenen aan onze huurders. Met de energiedisplay is direct zien hoeveel energie er gebruikt wordt door de dag heen.  Met als doel u bewust te maken van het verbruik. Even snel een wasje draaien, vaatwasser aan, telefoon opladen. Het telt snel op! Vaak bent u zich er niet van bewust.

Door meer inzicht te krijgen in het verbruik van gas en stroom kunt u bewuster worden in het gebruik van apparatuur. Wilt u tijdelijk gebruik maken van een energiedisplay? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of de WocoAPP.

De energiedisplay werkt alleen in samenwerking met een slimme meter. Voor meer uitleg over het aansluiten en gebruik van de energiedisplay, kunt u op YouTube een instructiefilmpje kijken, daarvoor klikt u hier.

Uiteraard helpen wij u graag met het installeren van de energiedisplay bij u thuis.