voordat u onderhoud meldt...

Is bij uw melding sprake van spoed? Klik dan op de knop 'spoed melding' onder deze tekst. Heeft u een onderhoudsmelding of reparatieverzoek? We gaan eerst bepalen of uw verzoek voor rekening komt van Woningstichting Heteren of dat deze voor uzelf is. Dit is vastgelegd in ons Onderhouds-ABC. Gaat het om glasschade, een verstopping of meterkast- of CV-storing? Dan mag u zelf bellen naar de betreffende onderhoudsdienst. U vindt de  
telefoonnummers onderaan deze pagina bij belangrijke nummers. Zoek uw melding op in het Onderhouds-ABC. Als uw melding voor Woningstichting Heteren is, dan kunt u het onderstaande formulier invullen. Twijfelt u nog? Vul ook dan het formulier in, we nemen contact met u op als het onderhoud voor uzelf blijkt te zijn. Gaat het niet om een onderhoudsmelding, maar wilt u een renovatieaanvraag doen? Ook dan kunt u het formulier gebruiken.  

download de WocoAPP

Is uw melding bestemd voor Woningstichting Heteren? Vul uw postcode en huisnummer in. Download nu de WocoApp op uw telefoon of tablet. U kunt hiermee gemakkelijk en snel uw melding doen en foto's toevoegen. Uw melding en onze reactie staan overzichtelijk bij elkaar in de app. Wilt u geen gebruik maken van de WocoApp, vul dan onderstaand formulier zo volledig en uitgebreid mogelijk in. Heeft u foto's? Voeg deze dan toe aan uw melding. Hoe meer informatie wij hebben, hoe beter en sneller we u verder kunnen helpen. Verzend het formulier. 
Zodra het formulier binnen is, gaan wij met uw melding aan de slag. Wij nemen contact met u op wanneer er vragen zijn. Soms willen we de woning bezoeken om een betere inschatting te maken van welke oplossing geschikt is. Ook dan nemen we contact met u op. Gaat het om een reparatieverzoek dat wij direct naar een onderhoudsbedrijf sturen, dan neemt het onderhoudsbedrijf zelf contact met u op om een afspraak in te plannen. Bij vragen hierover kunt u altijd contact opnemen met ons .

ontvangstbevestiging

Nadat u de melding in de WocoApp of met het formulier verzonden heeft, ontvangt u een ontvangstbevestiging in de WocoApp of per e-mail. Kijkt u in uw inbox of u deze ontvangen hebt.
U weet dan zeker dat uw melding bij ons binnen is gekomen. Ziet u de e-mail niet verschijnen? Deze e-mail kan bij uw ongewenste e-mails terecht gekomen zijn.

servicenummers

belangrijke nummers

glasservice
026 443 17 34 - Arnhemse Glasinzetterij

verstopping  
06 51 51 86 82 - Van Dalen rioolonstoppingen 

storing groepenkast 
026 472 29 28 - Stap Elektra

storing CV-installatie
088 505 03 30 - Kemkens

Woningstichting Heteren
026 372 37 67 - bij spoed na sluitingstijd 

handige nummers

buurtbemiddeling
088 00 11 333 

gemeente Overbetuwe
14 0481

belastingdienst toeslagen
0800 0543

waterbedrijf
0900 0650 - Vitens service
0800 0359 - Vitens storingen

storing gas en elektra
0800 9009 - landelijk storingsnummer

alarm nummers

spoed
112

politie
0900 88 44

brandweer
088 355 61 11