werken bij

Woningstichting Heteren is werkzaam in de gemeente Overbetuwe in Heteren, Driel, Randwijk, Herveld en Zetten.
Het team bestaat uit 10 personen waarvan meerdere collega’s er al vele jaren werken. De sfeer is hier informeel, er is tijd en ruimte voor plezier en een lolletje.
Woningstichting Heteren is een sociale verhuurder. Het kantoorpand is gevestigd midden in het dorp Heteren.
Wanneer wij een vacature hebben, dan is deze hier te vinden.
Opzichter gezocht

Ben jij een betrokken en gedreven bouwkundige met een klantgerichte en collegiale instelling? Werk jij graag als opzichter bij een lokale woningstichting met korte lijnen en een gezellige werksfeer? Zo ja, dan nodigen wij je graag uit voor een kennismakingsgesprek.

Wat ga je doen?
In deze uitdagende functie als opzichter ben je verantwoordelijk voor het klachtenonderhoud en het mutatieproces van Woningstichting Heteren. Je vervult een cruciale rol, want je bent de schakel tussen het technisch vastgoedbeheer en onze huurders. Je hebt op dagelijkse basis regelmatig contact met huurders, collega’s en de aannemer voor een goed resultaat. Je begrijpt het belang van open communicatie, inlevingsvermogen en samenwerking om een positieve woonomgeving te creëren. Hierbij vind je het prettig om in een klein team van 9 collega’s te werken.

Als opzichter heb je o.a. de volgende taken:

Inspectie, beoordeling en afhandeling van klachtenonderhoud/reparatieverzoeken, woningverbeteringen en -aanpassingen.
Verrichten van (mutatie) inspecties en het begeleiden van mutatieonderhoud.
Signaleren en oplossen van problemen.
Aanvragen van offertes en verstrekken van opdrachten aan derden.
Bewaken van afspraken en controle op uitvoering van werkzaamheden.
Onderhouden van contacten met huurders en zorgdragen voor een juiste service.

Wat neem je mee?
Als opzichter neem je het volgende mee:

Een bouwkundige opleiding afgerond en MBO+ werk- en denkniveau.
Goede schriftelijke en contactuele vaardigheden met het vermogen om echt te luisteren.
Klantgerichtheid, verantwoordingsgevoel, sociaal vaardig, teamspeler, onderhandelings- en besluitvaardig.
Kennis van MS-Office en administratie.
In het bezit van rijbewijs B.

Wat bieden wij?
Door de vele contacten binnen en buiten de organisatie heb je veel afwisseling. Het team van 9 collega’s kenmerkt zich door humor en sociale interactie. Dit komt ook terug in de onderlinge communicatie en er heerst een informele sfeer. Hierbij is het vanzelfsprekend dat je elkaar helpt.

Heb jij nog geen ervaring als opzichter? Geen probleem! Jouw nieuwe collega’s werken er al geruime tijd en gaan er van uit dat jij dit ook gaat doen, dus genoeg tijd om het vak te leren.

Je krijgt direct een arbeidsovereenkomst bij Woningstichting Heteren. Hierbij een salaris overeenkomstig met je ervaring en conform de CAO Woondiensten (schaal G-H/ 32-36 uur).

Hoe nu verder?
Wij hebben de sollicitatieprocedure voor de functie van opzichter uitbesteed aan Mark Giesbers van AH Recruitment B.V. Heb je vragen, dan is Mark bereikbaar op 06-12321010. Solliciteer rechtstreeks via mark@ahrecruitment.nl

Deadline sollicitatie: 16-03-2024

open sollicitatie

Zijn er geen passende vacatures bij Woningstichting Heteren, maar wil je jezelf toch graag bij ons onder de aandacht brengen? Een open sollicitatie kan gericht worden aan de directeur-bestuurder de heer R.A. Maatman.
Wanneer wij je CV ontvangen hebben, krijg je van ons een bevestiging retour.
Telefonische acquisitie wordt niet op prijs gesteld.