werken bij

Bekijk hier de vacature voor teamleider Financiën.

vacature

Ben jij de teamleider Financiën naar wie Woningstichting Heteren op zoek is?
Kun je overweg met verschillende aspecten van een financiële administratie en wil je graag bij een kleine corporatie en in een hecht team werken? Kun je meegaan met de ontwikkelingen in de zich altijd ontwikkelende corporatiesector? Twijfel niet en solliciteer naar de functie van:

Teamleider Financiën voor 28-32 uur per week

Wie zoeken wij?
Als teamleider Financiën heb je een sturende rol, maar zeker ook een uitvoerende rol. Je bent pro actief en haalt het maximale uit de afdeling financiën en werkt nauw samen met één financieel medewerker en de directeur-bestuurder.
Een afgeronde opleiding op hbo-niveau is nodig om succesvol te kunnen zijn. Daarnaast is relevante ervaring binnen de corporatiesector een grote pré.
Jij bent de centrale persoon op het gebied van financiën en control en eerste aanspreekpunt op financieel gebied voor je collega’s. Je rapporteert direct aan en bent sparringpartner van de directeur-bestuurder bij beleidsontwikkeling. Ook lever je zelfstandig een bijdrage aan beleidsonderwerpen zoals financiële sturing en treasury. Daarnaast ben je onder meer verantwoordelijk voor de uitvoering van de planning & control cyclus en het optimaal laten verlopen van de financiële werkprocessen.

Wat bieden wij jou?
Behalve een fijne en gezellige werksfeer kun je rekenen op:
- een 28 tot 32-urige werkweek, in overleg in te delen;
- in eerste instantie een jaarcontact met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd;
- een salaris in schaal K van de CAO Woondiensten (€ 4.265 - € 5.765, o.b.v. 36 uur per week) afhankelijk van opleiding en ervaring;
- aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Woondiensten.

Reactie
Wil je meer informatie? Bel of app dan met Hans Nooteboom, telefoonnummer 06-10669178.
Kom jij ons team versterken? Stuur je reactie voorzien van je CV, uiterlijk 7 oktober a.s. per e-mail naar: sollicitatie@woningstichtingheteren.nl t.a.v. Ruud Maatman.

Uiterlijk in week 41 hoor je of we je uitnodigen voor een kennismakingsgesprek.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

open sollicitatie

Zijn er geen passende vacatures bij Woningstichting Heteren, maar wilt u zichzelf toch graag bij ons onder de aandacht brengen? Een open sollicitatie kan gericht worden aan de directeur-bestuurder de heer R.A. Maatman.
Wanneer wij uw CV ontvangen hebben, krijgt u van ons een bevestiging retour. Telefonische acquisitie wordt niet op prijs gesteld.