nieuwbouw

Om ervoor te zorgen dat onze woningvoorraad op peil blijft, bouwen we nieuwe woningen. Onze nieuwbouwprojecten zijn maatwerk en voorzien in de behoefte van de dorpskernen waar we actief zijn.
Onderstaand kunt u lezen welke projecten er gepland staan en welke projecten er (onlangs) zijn afgerond. Indien u meer informatie wenst over bepaalde projecten, kunt contact met ons opnemen.

korte molenstraat driel

Op de Korte Molenstraat in Driel staat ons laatste nieuwbouwproject. In 2021 werd hier opgeleverd een complex met 12 appartementen, gerealiseerd met starters op het oog. Kleinschalige woningen geschikt voor 1 tot 2 personen, van alle luxe voorzien en toch betaalbaar. De woningen zijn intussen verhuurd.

park julianaweide heteren

In 2022 start de bouw van ‘Park Julianaweide Heteren’. In totaal zullen er 54 nieuwe woningen gebouwd worden in het gebied tussen de Flessestraat, Julianaweg, Boterhoeksestraat en Kamperfoeliestraat te Heteren.

Veluwezoom Verkerk BV zal de woningen gaan bouwen. Van de 54 woningen zullen er 31 bestemd zijn voor de verkoop. Zowel vrijstaande woningen, 2-onder-1-kap woningen als rijtjeswoningen. Daarnaast worden er 19 sociale huurappartementen en 4 sociale huurwoningen gerealiseerd.
Wilt u meer weten over het kopen van een woning op deze locatie? Neemt u dan contact op met mevrouw Babet Ebbers van Veluwezoom Verkerk op telefoonnummer 0316-221845. Of bezoek de website www.parkjulianaweide.nl.

En houdt u onze website in de gaten voor meer informatie over de verhuur van de 4 woningen en 19 appartementen.